2013年3月7日 星期四

芬蘭(5):冰堡壘,破冰船



 坐左幾個鐘巴士,又黎到新地方!冰堡壘所在地-Kemi!


冰堡壘既入口




係芬蘭隨處可見既angry bird


冰餐廳!


冰教堂


冰酒店


冰滑梯

老老竇竇,其實都冇乜好睇,真係睇一次就夠,不過佢條滑梯係幾好玩既,超快!玩完之後先發現佢話只限身高120cm以下,即走!

睇完冇乜好睇既冰堡壘,就差唔多時間去玩破冰船喇!

由於出發前冇幾耐我先係澳洲working holiday返香港,所以行程規劃我係完全冇參與!
我淨係知我地會坐破冰船,但咩係破冰船呢?有乜玩呢?乜都唔知,更加唔知有得落水玩!!!於是好新奇地上船去,佢個碼頭都幾難去,所以我地係由冰堡壘坐的士去,好快就到喇!


上船!


船長好可愛丫!


佢條辮好得意 haha ,佢係負責介紹咩係破冰船同破冰船既作用同原理係乜,根據記憶,破冰船係唔知幾多年前已經出現,原理係船底有d好鋒利既刀片要黎整爛d冰,咁架船就可以過喇!主要作用係要黎開路以進行航海運輸,直至今日,大概係咁啦~唔記得喇 lol

要注意既係!!!架船好多地方都係鋪滿冰!!!周圍都勁滑!我仲唔小心p左k,係成個人向後跌!由於我真係好鐘意食薯片,背嚢入面係一定要有薯片,而我跌低之後真係好擔心佢地會碎晒,所以我訓低果下唔小心大嗌左:我d薯片丫!!!!於是比人笑:你可唔可以起左身先?!


Voila!佢個船頭都幾型!唔係講笑!落船影完相就準備落水玩!!


首先要著住佢依件野!超笨重!著完超難行!


話就話落水玩,其實都只係係度飄下飄下,都幾攰......


見到咁多人係度飄其實都幾攪笑 haha


最後就係由職員咁樣勾返我地上岸,好攰.....不過都幾得意,係值得一試既!但有樣唔好既係,我換衫果陣,見到有個女仔濕晒,我就問佢冇換衫咩?佢話有呀!不過件衫入水........佢凍到成個人震晒,陰功豬


玩完晒,就搭夜車落首都赫爾辛基(Helsinki),訓醒就會到!正!




沒有留言:

張貼留言