2013年3月26日 星期二

荷蘭(1):阿姆斯特丹-色慾都市

早晨呀阿姆斯特丹!


第一件事係行下超級市場!(個人僻好:去到邊都一定要行超市!)


驚死你偷野,我行入去,佢捉住我要我放低背囊先囉...


搭車出去行下先!



市中心個車站好靚好宏偉!!!真係嘩左出黎!


行行下就見到性博物館,承惠4歐(大概40蚊港幣)唔係唔入呀???


首先見到瑪麗蓮夢露





唔係唔影下嘛???



點解有個the左皮 hahaha


有以前既相睇


有畫~


仲有蛋糕添~




好彩黎得早~走果陣勁多人排隊!
依個博物館4歐抵到爛啦~睇到好多唔同年代既人點睇性,都幾得意~不過有d都幾核突,有個部份係專放d極重口味既相,但真係太核突,冇影到相.....


繼續行行行








好大個音樂盒,好正!


荷蘭建築既特色,好靚呀






行經一個小小既遊樂場

  




好多人排隊既安妮之家,安妮係邊個?佢係一個生於納粹時代既猶太人,當時佢就係依個地方匿埋左2年,不見天日,最後都係比納粹軍捉左,死於集中營,其後依度就成為其中一個紀念猶太人既博物館



芝士博物館


cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese~


佢地真係好多種唔同既芝士.....


任試唔嬲呀~



綠色既芝士...感覺好恐怖




咁大磚,要食幾耐先食得晒呀????


佢好有心機咁包緊d芝士


好童話既感覺


係阿姆斯特丹踩單車是常識吧?不過我地冇踩,我地比較喜歡慢慢行~


哈哈,架車好似冇左一半咁~

  


行行下又到flower market




係咪真係種得出架??

  



依度就係阿姆斯特丹既紅燈區,廚窗入面既,係扭黎扭去,婀娜多姿既body~睇岩既就開門傾價錢,有客人就會拉簾,不過為左尊重佢地,都冇影佢地相,感覺都幾震撼,一格格既女人係度扭黎扭去,我覺得我仲尷尬過佢地==”






諗都諗到咩人會咁做....


哈哈~隨便拎去參考!


自助包機~


2.2歐一個,都幾貴...仲要唔知擺左幾耐架喎..........


果然係色慾都市!




沒有留言:

張貼留言