2013年3月16日 星期六

德國(2);柏林-令人窒息的集中營


今日既重點項目就係位於柏林近郊既集中營(Sachsenhausen Concentration Camp)



今次依條路線火車證唔包,所以要買飛~



坐左個幾鐘火車,出到去見到M記,懶得搵路,咪問下人囉~路在口邊嘛~



點解我咁既樣?因為我一入到去

我:唔該我想問....
佢就即刻拎下面張過左膠既地圖出黎話我知點去
我:我都未講你又知既??
佢:個個黎都係去依度架啦~

真係笑左!!!



其實可以坐車去既,不過行都只係15分鐘,我咁弧寒,一定行!



好快就到左大門口





行埋依條長長既路就到喇


集中營既入口已經有種令人毛骨悚然既感覺,白色三層既建築,係監視管理集中營囚犯既軍官休息處,當時入得依座集中營的人,都冇乜機會返得出黎



門上面既意思係勞動帶來自由,但其實係度既人大部份都因為過勞,疾病,飢餓等等既原因而死亡,當時有10萬名以上猶太人係度過身





依個其實係廚房,不過當時集中營被解放時,大家都大肆破壞,所以好多野都已經面目全非



紀念碑上既18個紅色三角形,代表住被囚禁係度,黎自18個歐洲國家既囚犯


沖涼房,完全想像唔到可以點沖???


馬桶,可以想像到衛生有幾差......


宿舍,一間咁細既房住有超過二千個囚犯,每張床都有3層,但到後來人越黎越多,每張床都訓唔止一個人,真係非人既生活......




圖片顯示出當時士兵點樣虐待囚犯

而且當時d士兵好鐘意比d過大既衫比d囚犯著,之後當佢地小丑咁笑佢地,又或者等佢地跌到既時候就打佢地......


依個係其中一個刑具,只要士兵唔高興,就可以綁d囚犯係上面鞭打,加上惡劣既衛生環境,囚犯好易因為細菌感染而身亡


集中營入面仲有解剖室,屍體焚化爐,毒氣室,槍決室等,但真係行唔晒





依個又係另一個刑具,囚犯既雙手會被反綁係木樁上面,木釘對住後腦....其實真係好變態,要幾冷血既人先做得出???




落依條樓梯已經覺得唔對路,一路落一路覺得好有壓迫感,其實入面乜都冇,只係一間好吉既房,但感覺就好差,行多幾步,真係頂唔順,相都冇影就走左,上到去睇返介紹先知原來依間房係曾經用黎儲存屍體.....




好大好大既地方,以前係密質質既牢房,雖然今日已經不復存在,但企係依個地方,空氣好似凝結左,彷彿當時既軍人同囚犯既靈魂依然係度不停重覆當時既活動



長長既圍欄上有好密集既站哨區,囚犯只要想逃走就會即刻被槍斃,所以真係入得黎,都冇咁易返得出去....

沒有留言:

張貼留言