2013年3月17日 星期日

德國(3);漢堡

離開柏林之後,就去德國第二大城市-漢堡







私家車!!




今次都係住Generator,感覺都唔錯!
好記得同房有2個德國女仔,佢地話係意大利試過比個阿婆指住黎鬧:
最衰都係你地d德國人!!攪到我地咁慘!!最衰都係你地呀!!
佢地話走都走唔切~都幾攪笑~
擺低晒d野就出去行下嚕~




終於見到冇結冰既湖!!!



唔小心入左鏡添~



佢架火車突然有段路唔開囉......歐洲d鐵路成鬼日都係咁!!!唯有搭佢地d接駁巴士,巴士冇站名睇,搭到人好緊張架嘛!!!





一落車,拎緊張地圖出黎既時候,有個德國男仔就走黎問我地想去邊,我地話去fish market,佢就帶我地去喇~~~勁好人!!!






有華人教會喎!















行下行下,睇下風景咁,好快就到嚕~
但係.......



已經人去樓空.........原來淨係開朝早囉!!!!唔記得左d歐洲人係勁懶架添!!!好失望丫......



拆緊舞台,都係咁倚影返張相啦......







佢度門真係有魚架!!!



fish market就係正正對住個碼頭



又落雪喇......



PIXAR!!!!!!!



好鮮艷既救護車









漢堡港-作為世界大港,漢堡被稱為「德國通往世界的大門」,世界各地既遠洋輪黎德國既時候都係係依個港口停泊










唔知點解個摩天輪冇左一忽...





都係東德d紅綠燈得意d,依度咁多人都唔知做乜


依個bb超得意,我地去邊佢又跟住我地去邊,我地一停低,佢就係度跳舞,細細個就咁識得氹女仔,大個真係不得了

總結:其實我覺得漢堡都幾悶.....

沒有留言:

張貼留言