2013年3月12日 星期二

丹麥(1):大風雪下的哥本哈根

離開瑞典之後,就去丹麥既哥本哈根會合朋友,係瑞典準備搭火車果陣有個小插曲:

係瑞典冇換太多瑞典幣,因為我只係留一晚,但去到火車站既時候,發現唔夠錢買火車飛去丹麥,又唔收歐羅!!但佢收信用卡,於是我拎我d卡出黎諗住買飛啦,唔知點解香港果d卡用唔到(其實我相信係我問題),之後我見到我係澳洲working holiday果陣用既卡,但入面冇錢架喎(果張卡入面冇錢應該係用唔到)是但啦~試左先算,又得喎!咁就走嚕~好彩趕得切班火車! (之後澳洲銀行不停寄信黎要我還錢 lol)

仲有記住就係買飛既時候記住係K度搵哥本哈根,因為佢地係串Kopenhagen,而唔係串Copenhagen!


今次住連鎖式既hostel-Gernerator,都幾好住,乾淨,靚~


醫肚先!未熟路,去返熟悉既M記先~估唔到都內有乾坤喎!入面都有個小小既遊樂區,唔知關唔關Legoland事架呢?
  

歐洲真係通街都係賣藝既人,其實係咪真係好好搵架呢?


周圍行行行~


好鐘意d咁靚既郵筒~


正宗丹麥麵包!



天氣好差呀,一直落雪..........


冰封左既吉菲昂噴泉(Gefion fountain),佢原本係哥本哈根最大既噴泉,由北歐女神同佢既4隻牛組成,亦係一座許願井,不過冬天唔開~



d雪都有少少厚


龜裂既湖


行行下就見到美人魚喇!原來佢都幾細,同幾遠........


實在係太凍同太大雪,所以入左個室內取下暖~原來係一個講軍事既博物館



納粹軍服




睇黎場雪都冇咁易停,所以取夠暖就返出去繼續周圍行~


行行下又去到皇宮既區域,仲係好大雪.......



有皇族既相睇~d人都幾靚咁喎!


其實依度叫阿馬林堡宮(Amalienborg),佢起果陣係起比貴族,但之後比皇室買左,所以算係皇宮掛我諗~哈~

行左個圈,諗住走果陣佢突然封路唔比人行喎!又鬼死咁大雪,心諗,攪乜呀!比我走啦!


之後見到有一隊人行出黎!


望真d,原來係士兵呀!




好整齊呀!!!又幾好睇喎!好彩佢封路唔比我走咋!


同士兵自拍~



真係好大雪...............


唔知點解有架消防車係度呢~


哈哈~佢地間屋好似支筆,好得意~


佢地走左就解封嚕~行過少少就會見腓特列教堂(Frederiks Kirke),又稱大理石教堂(Marmorkirken),不過冇入去睇丫,真係太大雪,拿拿臨衝返hostel避左依場風雪,聽日再行過!


沒有留言:

張貼留言