2013年3月15日 星期五

德國(1);柏林-走過柏林圍牆

德國第一站係柏林!不過如果由哥本哈根過去,我地係需要係漢堡轉車!


咁漢堡車站呢~都唔細架啵!好辛苦地終於搵到我地去邊個月台,係個月台度等車啦~又周圍睇下野咁~隔左一陣,有個德國女仔走黎

佢:你地係咪去柏林丫?
我:係丫~你都係丫?(當時心諗跟住你實冇死!)
佢:我唔係呀~不過佢岩岩開咪宣佈左去柏林果架車轉左去xx月台呀!
我:下?真係架?點解我聽唔到既?
佢:佢都冇用英文講~
我:...............(即刻衝過去!!!)


好彩最後都安全到達hostel,依間野都真係要介紹一下,真係平靚正!成間古堡既外形已經好吸引!!




入到去有日清杯麵賣喎!



好闊落既大堂!職員介紹下,依間野仲要有桑拿同泳池!!!









洗手間都好乾淨,仲有洗頭水同梘液(我住果d多數都冇)



房都好舒服~



佢個後花園仲有個大人國!!!


有工作室!



有大隻雞



有真既兔仔~好可愛丫~
不過唯一唔好處係唔係市中心,要再搭車,不過我地有火車證,任搭架嘛~冇所謂啦!
但係呢!原來柏林圍牆就係我地對面馬路!!!當然即刻過去睇啦!


依家既柏林圍牆已經成為左畫廊,有好多唔同意思既畫係度,好多都好靚架!


入到間紀念品店,發現佢地會賣柏林圍牆既碎石,都唔平架,大粒少少都要5歐,即係大概50蚊港幣,話時話,都唔知你係咪真既,就算係真,又係咪真係有人會買呢???



















其實條路都幾長,好似行極都行唔完咁...




跨越柏林圍牆!


行完柏林圍牆就出市中心行下喇~







本來仲打算跟住班人聽下導遊講野,都唔係講英文既==”



好得意既紅綠燈呀!原來係以前東德既專有紅綠燈,東西德統一後,曾經話過要拆,但當時太多人反對而得以保留



巧打耳呀~


市中心原來仲有另一部分既柏林圍牆,但已經淨返好少部分,不過依度就會有比較多既介紹





得果幾舊,個人認為今朝見到果個好睇好多~
之後就去到布蘭登堡門(Brandenburger Tor)

其實本來我地都唔知係乜黎,不過見到好多人係度影相,就問,係咪景點黎架?咁影囉~其實我地只係去猶太人屠殺博物館既時候途徑,估唔到佢咁把炮~


係咪好熟口面?瞬間看地球成日都出現架啦!



係附近就會行到去猶太人屠殺博物館



2711座紀念碑,亦稱為歐洲被害猶太人紀念碑(Denkmal für die ermordeten Juden Europas)


睇完有d沉重....


去食晚飯途中,見到有架咁既車,佢係靠大家不停地踩下踩下先會郁,佢地有係度打拍子架!係馬路見到架咁既野都幾攪笑!哈哈!





雖然我地多數自己煮野食,但黎到德國緊係要食下地道既豬手!!!依個餐連2杯酒都只係11歐!大概110港幣,但我地2個女仔都食唔晒一個餐.....飽到喊!

食飽飽就返去休息嚕~聽日去集中營






沒有留言:

張貼留言