2013年3月6日 星期三

芬蘭(4):聖誕老人村,雪鹿拉車


玩左4日3夜,又睇到咁靚既極光,心滿意足地向下一個目標出發-Rovaniemi!


坐左幾個鐘巴士,到既時候已經天黑,依間係全球最北既麥當勞,好啦~係咁咦影張相啦!不過其實我地係冇食到,最後係食左隔離既burger,返去訓一覺聽日就去探聖誕老人!



又一個落雪天,白茫茫既聖誕老人村好有feel~




聖誕老人既屋企呀!
排左勁耐隊,終於可以一睹聖誕老人真面目!!!
入到去就同佢傾計

   我:聖誕老人請問你依家幾多歲呀?
聖誕老人:三百幾左右啦~我已經老到唔記得自己幾多歲喇!
   我:哦~咁唔緊要啦!你記得送聖誕禮物比我就得架喇!
聖誕老人:我淨係送比乖女孩架咋
   我:咁就岩喇,我係乖女孩黎架!
聖誕老人:乖女孩就麻煩你由出口處離開
=___________________=”


有眼無珠既雪人 lol


芬蘭既民族服丫!好靚!


上次玩完雪橇拉車,今次就玩埋雪鹿拉車!好可愛丫佢(心心眼)


佢好大隻丫,攪到我都有少少驚haha




聖誕老人村正正位於北極線上,就係依條喇!


聖誕老人村既郵局入口


黎自世界各地,寄比聖誕老人既信就係晒依度喇!


有香港架!!!



有張好靚既枱比大家係度慢慢寫postcard



之後再係度寄埋,依度分2個郵筒,左邊果個係即日寄出既,而右邊果個呢就係等到聖誕節先一次過寄出!


周圍d裝飾都好靚,好似童話世界咁


行完晒就走嚕~等巴士係時候發現原來依d一舊舊三角形係用黎比人等巴士果陣擋風架!好窩心既設計!

沒有留言:

張貼留言