2013年3月4日 星期一

芬蘭(3):Husky safari,再追極光





訓醒未有活動,唔放過咁靚既景,繼續影相!!!!!


差唔多日落既時候,就開始玩Husky safari!雪橇拉車!佢地真係好!得!意!呀!!!!!沿途勁興奮,不停跑呀跑呀跑呀~
  

佢個衰樣惡得黎又好可愛(心心眼)去到某個位,終於都停低喇,而我塊面都已經比d風吹到刺痛喇=="




停低之後工作人員係一邊起火比我地取暖,但我地都係抵受唔住雪橇既引誘,走左去同佢地玩,勁痴人!得意到喊!



依個景真係我一世都會記得,又係好唔真實,每次睇返相都覺得好激動,點解依個世界可以咁靚?

同琴日一樣,食完飯之後就再次出發追蹤北極光!


但同琴日唔同既係,今日個天好寧靜,好多星星,仲有好幾粒流星添!但就係唔見有綠光出現,而且大家都越黎越凍喇,所以荷蘭籍既導遊哥哥都係附近木屋起左火比我地取暖,佢地就留意住有冇極光,有先叫我地出去睇,講講笑笑,導遊哥哥都話似乎今晚冇,雖然大家都覺得好可惜,但冇止境等都唔係辦法,所以我地都打道回府,就係我地回程途中,驚喜出現喇!!!!




導遊哥哥即刻停低比我地慢慢欣賞!相真係表達唔到當時既震撼!前面有一團綠光,導遊指一指側面,我望過去,側面有一道更強既綠光!導遊再指後面,後面有一團大型龍捲風狀既強光!!!真係好壯觀!好難相信係真係出現係眼前,感覺好似只係電腦特技咁,

之後導遊哥哥同我地講:咁強既極光真係好難遇到,我地都好少見,你地真係好好彩!好感恩!!!不過當時實在係太凍,係d極光未消失之前我地就要走嚕,真係好唔捨得,回程一直回頭望 T___________T 其實當時係凍到手指腳指同塊面都已經刺痛,但老老竇竇,見到咁靚既景,再一次凍到癲我都制!!!


沒有留言:

張貼留言