2013年3月29日 星期五

荷蘭(4):鹿特丹-方塊屋

係阿姆斯特丹向南走就會去到鹿特丹(Rotterdam),黎依度既目的就係為左住佢既方塊屋!


離遠已經見到依一排咁有特色既建築,設計師設計既時候話每一間屋係一棵樹,50棵樹加埋就係一個森林


一入門口就見到長頸鹿迎接我地(心心眼)


未check in得就周圍行下影下相



出市中心行下先~


諗住買d炸魷魚圈食既時候,突然聽到個細路又喊又叫,原來佢d炸魷魚圈跌晒落地,哈哈~佢拎住個袋仔好嬌俏~


好大罐百事丫!


見到adidas賣廣告,佢仲叫我幫手加幾筆,不過我d畫功....都係費是嚇親人,但佢地又誠意拳拳,所以就寫上HK2013算啦~




周圍都係佢地既塗鴉!


畫左幾筆之後佢地就比張卡我叫我去換禮物~


丫~又幾實用喎!
  


點解有個聖誕老人係度既?(我影緊依張相果陣有個伯伯望住我笑==”)
  



   
   






荷蘭餅,係2塊餅中間會有d好痴牙既野,好甜~有d似麥芽餅,食少少都ok既~太多就會好膩


行到攰返去影下相先~



三尖八角既屋頂



我張床


窗外景~


Roommate d野好亂,哈哈,其實除左方塊屋,鹿特丹都好似冇乜野,但可以係由荷蘭去比利時既中途站,朋友用半日去左海牙,睇左國際軍事法庭,仲有好靚既海岸線,不過我自己就覺得玩左咁耐都好攰,所以就係市中心行下休息下就算,聽日再玩過!



沒有留言:

張貼留言