2013年3月3日 星期日

芬蘭(2):行雪山,追蹤雪鹿,追蹤北極光


我地每日食早餐都係對住依個view,真係好似幅畫咁!


食完早餐就開始我地第二個活動-Snowshoeing喇!其實即係行雪山,當然係難度最低果d啦!但首先,佢對鞋係勁難著架!著完已經冇左一半體力喇陰功!


睇下我著到頸巾都跌埋出黎就知幾辛苦啦!依個係帶我地行既導遊哥哥,超怕羞既芬蘭人,好可愛~有冇見到佢有條有d民族feel既腰帶?係用黎放佢把刀架,可能始終係偏遠山區啦~我見佢地個個芬蘭人都有一把,btw 條帶好靚 lol


雪鹿出沒注意!!!!!!!!!!!!好正呀!!!!!!勁大堆!!!


導遊哥哥引左佢地埋黎之後就比我地餵喇!!(心心眼)佢地食得好大力,要好大力捉實個兜,勁近距離接觸,好開心呀!!!!!!!

之後導遊哥哥話我地知追蹤雪鹿好容易架咋~只要跟住佢地d屎屎尿尿就會搵到(其實係咪所有動物都係?)


其實咁樣行法真係好Q攰!!!身上面又多野又重,果對咁既爛鬼鞋仲重!仲要不停上山落山,真係好攰!!所以返去之前大家都小休一下,我地見無聊,就周圍影下相,haha,好低能

玩到攰晒,返去休息下,食埋飯就出發!追蹤北極光!!!





真係靚到喊丫T_____T 

hostel老闆叫我訓係雪地度睇北極光,正當我心入面暗暗地讚嘆緊大自然何其壯觀既時候,佢係我隔離訓低,細細聲同我講:「你知唔知你訓係一個五十米深既湖上面」!!!我個心即刻離一離,郁都唔敢郁,好似我一郁,個湖就會好似電視既畫面咁裂開,之後我就會跌落去然後凍死,係我驚緊既時候,佢又開始講其他野

佢:你知唔知北極光係代表d咩?
我:唔知呀!係代表d咩?
佢:佢係代表一種邪惡力量,自殺既人就會連結到依種力量,所以芬蘭好多人自殺

我心諗:係咪真架?咁靚既野點解講到咁邪惡

佢指住個天又講
佢:你睇下~果度有粒好慢既流星,係比你可以慢慢許願架!
我:係咪真架???流星唔係好快架咩?
佢:你係咪傻架?我呃你架咋!依個人造衛星黎架!!
我:下??人造衛星會發光架咩??
佢:人造衛星梗係唔會發光架啦!!佢只係一粒好慢既流星!你快d許願啦!

之後佢就走左.我到依家都唔知佢講既有幾多係真==”

p.s.到我起身準備走既時候又諗起佢話我係個五十米深既湖上面,堅驚!




沒有留言:

張貼留言