2013年3月13日 星期三

丹麥(2):亂逛哥本哈根


今日終於冇咁大雪!太好喇!又繼續周圍行~


依隻係北歐既精靈,我仲以為d精靈都應該係好靚好可愛架添....點解依隻咁醜樣架.....



冬天既歐洲,大部份既樂園都唔會開,Legoland都唔例外,去唔到Legoland,唯有去佢間舖朝聖啦~



士兵好可愛~


好大舊Lego!!! 不過可惜張相背左光,又好多人排隊影,咁就算啦~唯有放棄....



其實我都唔知依個咩黎,不過見佢幾靚,咁就影下啦~


新港(Nyhavn)!建造於十七世紀,兩排既屋都好靚,不過其實一眼睇晒~





行行下醒起要寄postcard,就去搵郵局~


入到去發現佢仲係一間小小既博物館!唔錯唔錯~






做下遊客要做既事 lol


寄完就走嚕~繼續周圍行


見到依棟野幾靚~又可以入,就入去睇下囉~



原來係一棟好靚既教堂!





可以繼續轉上去~



期間望下出面


又幾靚喎!



上到去仲可以望哥本哈根全景添!





其實應該係幾靚既,但天氣太唔好喇,灰濛濛咁,藍天既時候睇應該會靚好多!


離開之後就去到哥本哈根市政廰,依棟已經係市內差唔多最高既建築物,好有氣派!(中間堆雀仔好靚)




趣伏里公園(Tivoli),1843年8月開到依家,係世上現存第二古老既主題樂園,望落去都係殘殘舊舊,好有鬼片feel.....不過都係果句啦~冬天唔開呀!好彩佢唔開咋,唔係入到去都唔知玩唔玩好.......


行行下就到車站喇!由於今次我同朋友都買左2個月既Euro pass,所以我地係幾乎全個旅程都係搭火車架!好!向德國出發!


依個咩黎???咁呢~德國同丹麥就隔住個海既~原來佢地係冇海底隧道架!咁架火車呢~就會成架上船,上一架大郵輪,上左船之後,成架火車會cut電,所以所有乘客都一定要落車上船(好似怪怪地,明明已經係船度),到德國佢就會開咪宣佈到左喇~你地返上車喇~問題黎喇!!!佢係唔會講英文.....我都唔知佢講丹麥話定德文喇~總之就聽唔明啦!於是我地搵返d同一架火車既人見佢地走就跟佢地走,總算上返火車,如果唔係都唔知會去左邊.....



返上火車嚕~感覺都幾得意~不過咩都聽唔明...感覺都幾淆底,好彩遇到好多識英文既人~感恩!

哥本哈根其實係一個充滿色彩既城市,建築物都係五顏六色,周圍都好多Lego既野,雖然冇入到任何主題樂園,但係市內周圍走都好感受到童話既氣息~唔知關唔關安徒生事呢

沒有留言:

張貼留言