2013年3月2日 星期六

芬蘭(1):雪上電單車



指定動作!!!
今次搭芬蘭航空AY070,出發!






訓左十個幾鐘機,終於都到左芬蘭!!!去個洗手間,清醒下,過埋關,就去搭另一程內陸機往Ivalo出發!!!北極光我黎喇!!!
落機之後,一入去已經見到酒店職員舉牌歡迎我地,好窩心丫~好快拎埋行李就上車,白茫茫既芬蘭,感覺好特別!沿途司機先生都會講下四圍係d乜,原來有條路行9km就會到俄羅斯,不過已經封左嚕~又原來我地一直係沿住芬蘭第二大既湖行,但白茫茫一片,真係睇唔出囉==" 講下笑下,好快就到嚕~




依間就係我地依幾日入住既酒店,我地訂左個4日3夜既package,當中包括雪上電單車,snowshoeing (唔知中文係乜),husky safari (都唔知中文係乜), 當然仲有最重要既北極光追蹤!!!







由於我份人比較孤寒,好少住酒店,除非同屋企人去旅行啦,但今次我地實在係去到好北既地方,係冇乜選擇既情況下,唯有揀最平既酒店,但對於住開hostel既我黎講已經好豪華!同埋我真係好鐘意鹿架!所以見到咁多鹿既裝飾,真係好興奮!!!







趁未有活動,周圍影下相,玩下雪,不過真係好Q凍!得果零下十幾廿度,所以玩左一陣就返左房休息嚕~


再一次踏出屋外既時候,抬頭就已經見到北極光喇!!!!靚到痴左線!!!感覺好夢幻好唔真實,雖然到左食飯時間,又勁凍,但真係唔捨得行開呀!!!睇住佢郁黎郁去,好似有生命咁,到d光線慢慢減弱,由我地見到果刻到消失,只係維持左幾分鐘,果然係可遇不可求,但已經覺得好幸運,已經好興奮,暗暗覺得自己會見到更靚既極光!!!


食完飯就開始準備出發玩雪上電單車,入夜後氣溫會得返零下廿幾度,而且係雪上奔馳都真係寒風刺骨,所以一定要著好晒酒店預備既衣物,著完之後個個都飛虎咁,型到爆!

btw,去拎裝備既時候巧遇hostel老闆,佢問我地邊度黎,咁我就答我地係香港黎既,佢問香港最凍有幾凍?我話某d地方最凍都會有零度,佢扮野打左個冷震話:凍死人咩 -0-



玩依架雪上電單車都唔算太難,不過就真係都幾攰,可能因為緊張啦~佢始終係一部電單車,感覺好似會好危險(但其實係好安全架)我地既時速大概係30km,風馳電制,都幾過癮!玩完之後已經好攰,要訓嚕~

沒有留言:

張貼留言