2013年4月24日 星期三

意大利(4):pizza發源地-拿玻里

離開威尼斯,就直落到拿玻里,黎到拿玻里,真係不得不提果間hostel!拿玻里係一個係意大利南部既城士,南部既地方,唔知點解感覺就會係好危險...

好記得當日到埗既時候已經天都黑晒,心入面其實都好淆底,再加上條街好多疑似古惑仔...堅驚....搵左好一陣,終於到達之前book定既hostel,有個意大利男人黎接我地


佢:你地係做咩事架?

我:我地係book左今日係度留一晚架
佢:下?今晚依度full左喇喎~
我:下?我book左架喎!
佢:其實我都只係住客,老細唔係度架,我幫你地打比佢啦

接通左之後

老細:下?乜你地唔係聽晚住咩?哎呀!係喎!我攪錯左呀~唔好意思呀~今晚我依度full左架喇,你返火車站果邊搵下喇~果邊好多酒店

你唔好玩啦!!!!!!夜媽媽!!!!又要行返出去???又要行經果幾班古惑仔???我唔制架!!!

於是我同果個幫我地打電話既意大利男人講,我同我朋友訓廳啦~我地聽朝就會走架喇,唔該晒你幫我地打電話~

點知佢同我地講:
不如你地訓我間房啦~我有張雙人床,你地2個訓啦~我訓地下得架喇!

好感動呀!!!不過都要保留返少少矜持既~都講左幾句唔好~但見佢咁堅持,我唯有屈服啦!haha 無啦啦有一晚免費住宿,好開心!!


唔止咁呀!!第二朝訓醒,佢仲請我地食早餐同車我地去想去既地方,又介紹下意大利咁,成件事真係好柳暗花明又一村!



佢仲話我地知,係意大利,係冇交通規則依回事~安全帶唔駛戴,而且車都係橫衝直撞!嗯...真係好危險....
  

佢車到我地黎依度就走左嚕~遇上貴人,真係好感恩!



依度係早期國王住既新城堡









   



周圍行行走走就黎到翁貝托一世拱廊街(Galleria Umberto I)



友人表示同米蘭果個咪一樣~不過係縮細版之嘛!










對購物冇興趣既我地,影完相就走嚕~
   



那不勒斯王宮



王宮前面就係好大風既平民表決廣場



廣場既另一邊就係保羅聖芳濟聖殿


  

鏡頭一轉,就黎到聖卡洛劇院,係歐洲現存最古老而持續使用既歌劇院

  
  

新耶穌教堂!











唔好睇佢外表黑蚊蚊咁呀!內裏一樣係金碧輝煌!







最鐘意穿梭不同既大街小巷!





見到佢咁擺,如果係香港,我應該會以為佢係賣香haha,但係依度,梗係知佢係賣意粉啦!
  

黎到pizza既故鄉!梗係要食佢地既pizza啦!即叫即做!超好食!真心覺得佢係我食過最好食既pizza!juicy得黎個餅好脆!一個都只係4.x 歐羅!又平又好味!大力推介!
   

你以為佢地係用普通焗爐焗?梗係唔係啦!佢地傳統上係用燃燒木頭既烤爐黎燒,所以咪咁唔同味囉!

不過拿玻里依個地方....唔知點解感覺就係好危險...好冇安全感...雖然冇乜特別事發生,不過大家去既時候都係小心為上!




沒有留言:

張貼留言