2013年4月22日 星期一

意大利(2):水都-威尼斯

一講水都,相信大家都會諗到威尼斯,不過唔講你唔知,原來威尼斯以前係一個國家黎架!


今次我地唔係住係個島入面,所以都要搭一程火車先入到去,大概幾分鐘,而且我地有火車證,反正唔駛另外比錢,冇所謂啦~





係歐洲好多時都見到依d烤雞,又平又好味,而且仲好飽肚添!我地都成日食!正呀!


依d就係著名既貢多拉,其實都係做遊客生意啦!船伕都會著住依d黑白間條衫,不過坐一次都唔平,我依d孤寒鬼就唔捨坐喇....



每年既威尼斯嘉年華會都好多人慕名而黎,仲會著上各種宮廷服,戴埋依d面具,但就算唔係嘉年華,周圍都見到好多各式各樣既面具,價錢由10歐至幾百歐不等架!



橫跨威尼斯大運河既雷雅爾大橋



我地係度影相既時候,依個男人突然衝埋黎攬住我,即刻2隻手捉實衫袋內既貴重物品,好彩最後都冇唔見野~應該都真係只係一個過於熱情既意大利人姐~






雖然威尼斯d路好難認,成日都盪失路,不過佢一路上好多依d指示,只要跟住佢行你就會行得返出去火車站~






依個牌真係笑死我,google translate真係害人不淺!究竟”您”係乜?xdddd









好鐘意睇依d街邊檔





與貢多拉合照


勁多人既聖馬可廣場











行行下見到間法拉利喎~




嘆息橋-以前橋既2邊分別係法院同監獄,通常死囚被判刑,行過依條橋就會行刑,行刑前會從橋上既窗望出最後一眼既威尼斯,就會發出一聲嘆息!橋名就係咁而黎,另一方面,佢地又有一個傳說,就係話日落時候,情侶如果係橋下既貢多拉接吻,就會得到天長地久既愛情~真係奇怪,一個咁慘既地方又有一個咁浪漫既傳說,歐洲人真係好擅於將所有野浪漫化~



























不得不承認,威尼斯真係一個點影都好靚既地方,但對我黎講,太過於商業化,不過都係值得一遊既!


小插曲:今次住左入一間感覺都幾怪既hostel,又唔係恐怖,但感覺就係怪怪地,話說間hostel每次出去都要放低鎖匙係reception,返黎先問佢拎返,咁我每次返黎呢~佢都同我講一大堆野,我都係聽唔明,通常哈哈哈,講聲唔該就走人,點知有一次,佢遞左條鎖匙比我,我未拎,又收返,又遞比我,又收返,(佢一直依依哦哦唔知講乜)好幾次之後,真係唔耐煩,做乜Q呀,之後佢用雙手,九陰白骨爪咁禁住我個頭又講左幾句我聽唔明既野,之後就比左條鎖匙我.....做咩姐,梅超風咩........

沒有留言:

張貼留言