2013年4月13日 星期六

奧地利(3):仙樂飄飄薩爾斯堡


黎到薩爾斯堡,我終於唔係訓係度!我記得我係訓上床,唔知我係咪爬緊上去呢 xd


擺低行李就出去行下喇~


第一站米拉貝爾宮!未聽過?仙樂飄飄處處聞聽過喇掛?音樂之聲聽過喇掛?就係係依度拍架喇!靚到痺~~~~








好可愛既小朋友們~









成個花園唔算好大,好快就行完~



莫扎特既屋企,對佢興趣唔大~所以冇比錢入去睇 haha


佢係度做緊乜....(再一次,藝術既野,我識條x咩....)







又係鎖橋!好大把鎖!愛情真係好沉重......
好記得係依條橋又遇到一個街頭賣藝者,佢係拉小提琴既,而佢同其他人唔同既係,佢拉到走音走得好離譜==" 








入老城行下先!


真係周圍都係莫札特!果然係佢既出生地!


好靚既步行街!



好靚既M記招牌!



好多莫札特!


d招牌好靚!



洗馬場,嘩!真係唔知原來有咁大型既浴缸比馬~






點解我個樣衰到咁 哈哈!


離開薩爾斯堡時既迷人風景(心心眼)


沒有留言:

張貼留言