2013年4月20日 星期六

意大利(1):羅密歐與茱麗葉之鄉

黎到意大利,第一站-維羅納,羅密歐與茱麗葉既家鄉!乜依個故事唔係虛構架咩?冇錯呀~但莎士比亞係以維羅納作為故事背景,依度既人民見故事咁出名,咪根據故事內容起返間屋出黎呃下遊客錢囉~


一入黎,就有個女人係度問我地叫咩名話送份禮物比我地,點知佢就係張紙上面用衣車同線車左我地個名出黎,咁就吸引左我地入去喇~


丫~又車得幾靚喎!





依度就係所謂既茱麗葉之家~



與茱麗葉合照~


茱麗葉既露台,即係羅密歐向佢示愛既地方~




行返出黎,好快又到大街~





'

茱麗葉既墳墓,其實又唔係真既,究竟點解會有人比錢入去睇??我係咪太不解風情==”


街頭表演藝人



羅馬競技場!依個係世界上現存第三大既競技場黎架!






























d水好污糟==”



過左橋,就去到對面既城堡區~







到處都係歷史既痕跡















上到頂望返落去其實都幾靚(心心眼)









不過我地都冇入去睇~行個圈就走左嚕






既然有茱麗葉的家,當然都有羅密歐的家啦~不過就冇咁受歡迎嚕~













其實依個城市都可以一遊既,不過真係一遊就夠,haha

沒有留言:

張貼留言