2013年4月26日 星期五

意大利(5):永恆之城-羅馬

羅馬-因為歷史悠久而被稱為永恆之城



基本上係羅馬坐佢地既metro都已經去到晒著名既景點



行得多口渴?唔怕!周圍都有得斟水!


聖天使城堡-依座城堡曾經係監獄,亦曾經係宮殿,依家?當然係博物館啦!咁好機會唔通唔賺你錢咩?
  

  


好多人......



  


唔知佢係咪全世界最矮既紅綠燈呢?



見有d肚餓,又攰攰地,求其入左一間野度食,又幾好味喎!


萬神殿!不過唔比入...好可惜呀!
  


  

特萊維噴泉-又稱為許願池,傳說話掉一個硬幣就會再返羅馬,掉2個就會遇到新既愛情,掉3個就會結婚或者離婚,我就掉左1個喇~我會再返黎架!同埋據說每日都有大概3000歐元既硬幣掉入依個噴泉,真係好搵過你同我==”不過佢地會拎d錢去津貼一間做窮人生意既超級市場既,都唔錯呀~




真係周圍都好多人!!!
  

小插曲:記得係許願池離開既時候,有個吉卜賽女人拎住隻好靚既鸚鵡係咁叫我地影相,果陣勁多人,感覺好雜亂,好想快d離開,我地都不停耍手擰頭,點知佢將隻鸚鵡放係友人既膊頭上面,但我地都不為所動,繼續走,佢都只好放棄,拎返走隻鸚鵡,但感覺都幾恐怖 ==”

  

西班牙廣場上既西班牙階梯,全歐洲最長最寬既階梯!(好似係...)搵唔搵到我?
  


   

  
   

又唔小心見到有士兵步操!!!其實當其時我係乜都睇唔到架!只係舉高隻手影左幾張相就算hahaha 冇計啦~鬼叫我生得矮咩...





  
  

古羅馬廣場-佢係古羅馬時代既城市中心,好多重要古蹟都係度架!
  




其實凱旋門並唔係巴黎先有,好多地方都有架






望住依d頹垣敗瓦,好難想像當時既羅馬帝國係風光成點?




羅馬競技場-又稱鬥獸場,大家都知,係用黎比人同野獸打交既地方,依度曾經奪去70萬人既性命......  


   








其實本來都想入去睇下架,不過條隊真係太長,咁就算啦...我掉左銀仔架嘛!我會返黎架嘛!下次先啦~








其實羅馬既建築都好值得睇既,不過感覺就真係好旅遊既城市囉...可能我依d天生鄉下妹都係唔太鐘意d人多既地方,同埋太商業化既城市,所以感覺都麻麻地~不過有機會我都會再黎既!

沒有留言:

張貼留言