2013年4月30日 星期二

法國(1):從尼斯到摩納哥

離開意大利,就向法國南部出發!






話咁快咁到左尼斯,今次我地冇搵hostel,而係搵左couch surfing(沙發衡浪)黎當個沙發客!一去到首先係車站搵到個host先!之後佢就帶我地去佢屋企,佢屋企係5樓OMG.....不過佢都好好人地幫我地拎左比較重既行李,我同朋友就輪住拎輕d果個,屋主係一個男人獨居,所以...佢屋企都幾污糟...成地都係塵之餘,廚房全部都係未洗既餐具.但係人地唔駛錢比我地住,冇理由要求多多架...忍一忍啦!休息下,訓醒出去玩!


睇返d相....真係好掛住法國既生活T__________T


首先我地係搭火車去康城!好細既一個城市,但感覺好舒服呢!




又係得意小火車~




有冇人話我知依隻究竟係咩黎????


做下d遊客做既野~haha 之後就向摩納哥蒙地卡羅出發!


 

蒙地卡羅賽車出名就係人都知!依d位全部都係賽車時既觀眾席黎架!









黎到冇理由唔入下個賭場架?!


見到好多人同依架車影相,我地又走去影下先~好似係架好貴既車(?)



蒙地卡羅賭場!


真係好多觀眾席架!


依個地方雖然好細,但感覺好奢華,好靚,都幾值得一遊架!


之後就返尼斯周圍行下~




行市場是常識吧?






尼斯係一個沿海城市,海邊都好靚架!




又係血橙!2.5歐1kg!





沒有留言:

張貼留言