2013年4月27日 星期六

意大利(6):浪漫之都-佛羅倫斯

黎到佛羅倫斯,落左火車之後好快就好順利地去到hostel,一去到諗住check in啦~負責人係個伯伯,佢一見到我地就不停趕我地走

佢:冇位呀冇位呀!滿左滿左!!!!!
我:我book左架喎!!有確認電郵架!!!
佢:冇可能冇可能!滿左滿左!!!!!
我:下?我比左訂金架喎!!!

之後佢打左個電話,仲將個電話遞比我指住個電話,話英文!!電話入面個人終於可以用英文溝通

佢:老闆唔識英文架,請問你發生咩事?
我:我上網訂左你地2個床位,都比左11歐訂金,但我黎到佢又同我講冇位,咁我依家應該點做??
佢:好!我明白喇,咁你比返個電話佢聽丫唔該~

個老闆好勞氣地傾完個電話之後,我心諗,點都有2個位比我地掛???點知佢同我講:冇呀冇呀,之後比左3歐我佢就走左.......

見天未黑,就同朋友打算出去再搵第二間住囉~我又唔信搵唔到呀!點知周圍問,真係間間都full晒,再問先知原來係意大利國慶,幾日連假,周圍都爆晒,我都有定心理準備訓火車站架喇,返到火車站,諗住睇下有冇遊客,可唔可以跟佢地睇下有冇吉床位,發現有幾個亞洲人,就走去問下佢地係住邊,點知佢地原來係係度讀書既中國留學生,佢地亦知道邊度有得住,有好房東,仲即刻帶我地去,佢地帶我地去搵既都係中國房東,勁好人呀!夜晚仲帶我地食好野添!又一次食屎食著豆!



攪完一大輪,食完飯都已經好夜喇~訓醒先再好好欣賞依個城市!



訓醒首先去個Morning Market食個早餐先!






傳聞中超好食牛肉包!老字號黎架!



食落感覺....嗯...我應該唔會食第2次....


佢地d菜檔都擺得好靚~












行完室內既market,又行下市集~感覺好似女人街lol





少不了既當然係教堂!





聖母百花大教堂,係佛羅倫斯既主教堂,建於1296年!










入面都好宏偉!















 haha!又係依d奇怪形狀既車~



共和廣場,不過有一部分裝修緊...











黎到意大利唔係唔食雪糕下嘛?






停流口水既豬(其實係泉水),傳說話只要摸下佢個鼻,之後將一個硬幣放入佢個口入面,如果硬幣跟住佢d口水流入泉眼,你就會重回佛羅倫斯喇!如果唔入呢?咁咪放多幾個囉~總有個入掛!不過果日太多人排隊摸佢,我就冇摸嚕~




舊宮!好多著名既藝術品都係度展出架!



好難影呀!


有珀耳修斯(希臘神話中宙斯個仔)


亦都有係人都識既大衛像....等等等...





老橋,有睇過衝上雲霄既都應該對依條橋唔陌生!







食埋晚飯就返歸嚕~


沒有留言:

張貼留言