2013年4月18日 星期四

瑞士(4):上少女峰?坐私家火車才算王道!


離開伯恩後,就黎到一直都期待既茵特拉根(Interlaken)!先到hostel check in!



哈哈,個盆栽好得意~點解係用鞋???


今次間房有個露台仔,又唔錯喎~擺低行李就出去行下~


問左hostel既職員,附近有咩睇,佢就介紹我地去行下湖邊,一於聽佢話,行左一陣,嘩!有冇咁靚呀???






第二日訓醒就向少女峰出發!



上少女峰係有份幾段鐵路上去的


第一站係Grindelwald!


小插曲:起初我地以為我地張火車證係可以去到某個地方,冇諗過要上少女峰(知道上少女峰要加錢),點知有火車職員查飛既時候,話我地張飛唔得,要我地補錢,我問點解?咁我地可以去到邊?佢又聽唔明英文!!!淨係不停叫我地補錢!!激死我!!!比佢趕左落車之後再去問返站職員,佢就話我地係要另外買飛,記唔記得係琉森既時候,hostel比左優惠我地??就係上少女峰既coupon!即時拎出黎,真係有折喎!就係咁就突然決定上山去~


有冇見到張單張係寫韓文?因為個優惠只係比韓國人,所以佢地都以為我地係韓國人==”是但啦!攪掂晒就出發!


係火車望出去既景都真係好靚!d瀑布係黎自山頂既雪,溶左之後而成~


媽~好靚呀!我究竟係咪係地球?????


火車內都係綠色同木既顏色,好大自然!


上到越黎越高就越黎越凍喇!開始又見到雪!


又係時候轉車喇!



大家都係度等轉車,外國人都會飲杯咖啡,我地就周圍行下影下相~港女黎架嘛~




車長都走黎同我地影相!哈哈!



火車開出之後,望返轉頭,好似玩具,haha



wow~ 全車就係得我地2個!係歐洲坐私家火車既機會真係唔係人人有!


去到某個位,又可以落下車,睇下風景,影下相~


大地在我腳下!


剪影的你輪廓太好看~



小插曲:司機先生同我地既一段小對話
他:香港係點架?
我:香港係好忙既地方囉~個個都行得好快,好趕時間咁囉
他:行得好快?咁點同人打招呼呀?
我:打招呼?唔會架~我地唔同陌生人打招呼
他:咁你話香港人好忙,咁咪個個都要食藥囉?
我:食藥?點解要食藥呀?食咩藥?
他:忙得滯要食既藥
我:你意思係太忙,以致情緒病,所以要食藥?
他:類似啦!瑞士人唔可以太忙架!太忙既話腦筋會運作唔到,就要食藥,所以我地唔忙得架!
我:嘩!我都想我唔忙得呀!


會唔會太靚呀?


我地都係係依點咋!




又上返我地架私家火車~再上!




今次仲被邀請入駕駛倉添呀!


係駕駛倉坐火車都真係第一次!


好快就上到頂喇!依個係全歐洲最高既火車站,所以又叫TOP OF EUROPE!


做乜要揸住張飛影相呢?


因為佢地以為我地係韓國人,所以我地每人得到免費辛辣杯麵一個,大滿足!(真係不得不佩服韓國人!)食飽飽就行下佢個冰皇宮!


好大個水晶球!






成日都會有雲飄過~就會有一陣子乜都睇唔到~都幾得意~hahahah



就好似咁~



d雲飄過之後又清晰返~









!!!!佢原來冰封左係依度!!!!






依個景真係冇得頂






巧遇香港女孩!係他鄉遇到同聲同氣既人感覺總係特別親切!


又係時候回程嚕~




有條滑雪道係度比人滑雪滑返落去架!!!


我地就梗係坐火車啦!


終於去返d冇雪既地方!




中途有站,又落車行下~發覺佢地真係好多三角朱古力,成個架都係==”




又係食!!!



好得意既貓~你就好啦~住係依度!


好靚既西斜,落返黎之後,又係city行下,買埋野食就返去嚕~


嘩!好大碌!依個係佢地既傳統樂器,但都幾唔好聽==”


任你試食既芝士,為食既我當然試左!媽~~~好騷呀!!!!!!點解好似每次試食都唔慌好野咁==”


返到hostel,同埋加拿大roommate一齊開餐!食飽就開始執行李,訓醒又走嚕~


第二日又落雪!!!!!



再見喇瑞士!!!我一定會再返黎架!!!


沒有留言:

張貼留言