2013年5月10日 星期五

法國(5):到巴黎老佛爺朝聖

黎到旅程最後一站-巴黎!首先搵老佛爺朝下聖先~



好華麗既天花~





不過入面d野太貴喇~我依d窮等人家都係睇下算~橫掂都係,就去埋春天百貨行下啦~




上去睇下風景,個景又唔錯喎~



好憂鬱既巴黎鐵塔呀......



行行行~為食鬼又黎料~


係法國食麵包是常識吧?



依間Paul係法國已經有百幾年既歷史,而且長期都好多人排隊,今次我地就買左檸檬撻同朱古力牛角包~好味!!


瑪德蓮教堂-當初係紀念拿破崙軍隊既榮耀而起~



唉~天氣唔好,影相都唔靚....都係聽日先再出黎影過!





我地係巴黎都係做沙發客架!依個就係當時照顧我地既屋主,佢好好人呀~比我地訓佢張床,佢自己訓地下,我地都有d唔好意思...而且佢唔識英文架,當時我又未學法文,所以真係雞同鴨講...不過都幾攪笑呀~hahahaha 


為左報答佢,我地都煮左餐飯比佢食架~獻醜~

沒有留言:

張貼留言