2013年5月4日 星期六

法國(3):罪惡之都-馬賽

訓醒就坐火車去法國第二大城市-馬賽!點解我話佢係罪惡之都呢?每當有人聽到我去馬賽時,個個都提醒我要小心d,話好多人偷野呀之類咁,睇書又話以前係罪惡既溫床咁,一於去睇下係咪真係先!


一出火車站,見到藍天白雲,心情豁然開朗!
  

haha歐洲d建築就係咁,成日裝修,但裝修既時候都會比你睇佢原本係點,好得意~




馬賽擁有法國,甚至地中海最大既商業港口,當然要去佢個碼頭睇睇啦!


有原始民族既音樂表演



仲有得賣d原始音樂既樂器,對民族物品完全零抵抗力既我即刻揀返幾件先!




  
   



漫無目的周圍行行逛逛,好快又一日嚕~


依條樓梯上面就係馬賽火車站!
  


好大既火車站,都好靚!


感覺都唔太差,可能始終係一個比較大既車站啦!行左半日馬賽,雖然唔覺得人民特別nice,但都唔覺得好危險呀,不過基本既危險意識當然要有啦!(我自己覺得羅馬仲危險)


搭火車返亞維儂嚕~



返到去,忍唔住又要玩下依隻痴人既貓!
  


依隻衰野,夜晚跑黎跑去,又搶我枕頭!(整醒我之後,我坐左起身,佢就霸左我枕頭==’)攪到我幾晚冇覺好訓!





哈哈,佢個背影好抑鬱!


佢就係招待我地3晚既屋主喇!佢話好鐘意食亞洲食物,於是我地去左超市買餸,煮左幾味,煲埋飯請佢食!大家都食得好滋味呢!


欣賞多一次佢露台既日落,本來都諗住訓,準備聽日離開,點知佢黎左好幾個朋友開大麻party -0- 我地都一齊傾下計咁,佢其中一個朋友識日文,所以都識d漢字,講講下,佢地就問我地,佢地個名既中文係點寫(成日被問既問題),其中一個叫Samuel

S:Samuel,M:Max(屋主),O:Others

S:咁我個名點寫呀?
(依個時候Max係耳邊細細聲講:你寫佢係gay呀!)
我:會唔會唔係幾好呀?
M:唔會架!你照寫得架喇!

於是我就寫左”同性戀撒母耳”

O :嘩嘩嘩!!!點寫呀?太難喇太難喇!!(又指住個戀字)特別係依個字,冇可能寫到架!冇可能冇可能!

於是Samuel唔忿氣,佢要証明自己係寫到既!所以就跟住我既字又寫一次”同性戀撒母耳”

丫!佢又寫得唔錯喎!佢好滿意既時候,我同友人同屋主已經笑到講唔到野,仲叫佢如果要紋身記得紋依幾個字 -0-


衰貓偷人水飲!


又扮可憐!


依張紅色既梳化就係我依幾晚既床喇!


白綠間果張就係朋友既床!執好野,屋主仲係熟睡中我地就走嚕~今次依間屋好正呀!貓貓又得意,仲有隻狗冇影到,但成日夢遊,好攪笑,唯一唔好就係要行5層樓梯==”每次行完都攰死左....而亞維儂,真係一個好靚既城市,感覺好舒服,好鐘意!

沒有留言:

張貼留言