2013年5月6日 星期一

西班牙(1):高迪的幻想世界-巴塞隆納

一講到巴塞隆納,好多人都會即刻諗起偉大建築家-高迪!點解佢既設計咁特別?根據佢自細對大自然既觀察,發現大自然係不存在純粹既直線,而佢亦努力地追求自然美,所以佢既作品都係以充滿生命力既曲線為主,大部份都被列入世界遺產架!


第一站就係巴特略之家(Casa Batllo),都唔少人入去參觀架!入場費都唔平!我依d對建築同藝術都識條x既人,都係影下個外牆算喇~









成20歐一個人,每棟建築都入既話真係唔得掂!





之後就係米拉之家!














都係一間奇形怪狀既屋!



之後再周圍行下~







依個真係不得不分享,係外國有好多地方,醬汁都係要另外比錢既,一包茄汁有時都會要0.2~1歐不等,而身為茄汁怪既我話明窮遊,我個背包入面永遠都會有支超市買既茄汁係度,一支茄汁都係1~2歐左右,可以食成個月,真係慳唔少架!

當時入到依間熱狗店見到咁多醬,仲要唔駛另外加錢!真係難掩我興奮之情,仲要比友人影低我個為食樣,但依排醬汁實在太正,忍唔住要同大家分享!



食飽飽就向聖家大教堂出發!世界最大教堂!高迪嘔心瀝血之作!




好多人排隊買飛!都排左一陣先入到去!



1882年開始起,起到依家都未起好...真係好浩大既工程!





排緊隊又見到得意車!







終於去到門口!








嘩!真係好壯觀!



好靚既彩繪玻璃!





















真係唔知點雕出黎!傳統式既雕塑風格,據說仲係高迪親自設計同完成!代表既係一個又一個既聖經故事














太多人==”點影都係避唔開人群...









地下係工作室,高迪仲曾經係度住過架!



預計2020~2030就會完成喇!到時一定要再黎睇!





睇完聖家堂,見時間仲早,就去行下街市先~









聖荷西市場!沿住蘭布拉大道就會搵到架喇!依個市場1217年就開始運作,當然就冇依家咁具規模啦~時至今日,已經發展得好成熟,咩都有得賣,雖然佢一個觀光點,但d野都唔算太貴呀~




好色彩繽紛!


















回程時,又經過巴特略之家,忍唔住又影2張相先~



小插曲:我地係巴塞隆納既時候,打算買可以用十次既地鐵票,我地係用售票機買既,買完打算入閘既時候,張飛用極都用唔到,於是我地搵職員幫手

職員:你地張飛用左架喇喎!
我地:下?冇理由架喎!我地岩岩買架咋喎!
(佢再仔細睇一次)
職員:唔好意思呀~你地張飛真係用過架,買過張啦!
我地:下?點會咁架?唔通你地部機會出用過既飛咩?
職員:應該係你地買之前已經有人擺左張用過既飛係度,你地買完之後,拎左張用過既飛就走左,之後有人再拎左你地買既果張新既飛
我地:下?咁都得?咁我地可以點呀?
職員:冇得點架喇~你張飛又真係用過既,你只可以買過張,我都幫你唔到

真係好無奈....=___________________________=""

沒有留言:

張貼留言