2013年5月9日 星期四

法國(4) :走入里昂的秘密通道

離開西班牙之後,就向法國里昂出發!


係里昂我地都係做沙發客架!屋主叫JB,JB係火車站接左我地之後就帶我地去佢屋企,不過坐左半日火車,我地都攰喇,所以都決定唔出去,JB仲親自下廚招呼我地晚餐添,雖然只係好普遍既茄汁意粉,但已經覺得好窩心~休息一晚,第二日先出去行!


咁岩依日係法國假期,所以JB就決定做導遊,帶我地一遊里昂!


佢首先就帶我地上山頂睇下里昂全景,點解係歐洲去到邊都要睇個市既全景??雖然真係有D審美疲勞,不過都係舒服既!


富維耶聖母聖殿!里昂最高點!
  
   


行左個圈就慢慢行返落山~
  
  
   
  
  

  

  




為食鬼見到法國必食既CREPE又忍唔住!



又到講故時間!好多遊客對於里昂既印象就只係燈光節,但係JB話比我地知除左燈光節之外,佢地最自豪既就係佢地既秘密通道!據說係19世紀既絲綢紡織工人起架,以便係惡劣天氣之下運送絲綢,成個里昂總共有300幾條依D通道,可以通到去200幾條街~不過要搵到正確既門先入到架,我地梗係唔知邊度門打邊度門啦,好彩JB係度咋,唔係天光都未搵得返條路返屋企~哈哈!




歐洲總係有種令人彷如置身19世紀既感覺!





  

出左去又唔知去左邊喇 lol


好彩有人帶路==”行行下又去到沃土廣場!


市政廳
  
  

中國銀行?!


之後又行下河邊~






原來佢係要帶我地黎影依個地標!佢仲介紹話only同Lyon既4個字母係一樣架!(我都覺得好無聊.....)



行左半日就返去執野走嚕,走之前!影下佢間屋先!真係唔錯架!






里昂既秘道真係幾特別,會去既朋友唔好錯過呀!

沒有留言:

張貼留言