2013年4月8日 星期一

捷克(2):古姆洛夫城堡


離開布拉格之後,就去到一個遠少少既小鎮-古姆洛夫



過埋依條橋,就可以入到去老城中心



古姆洛夫城堡:依座城堡建於1240年,都已經成800幾年!


周圍行下個古城先!一陣先再上山睇城堡!







行上去既途中,發現佢地建築物既外牆都係畫出黎架!你以為佢係磚頭咩?錯喇!係畫出黎架!





行到上城堡,再影返落個古城度,又幾靚喎!





真係忍唔住影完又影!




捷克有佢地自己既貨幣,就係捷克克郎,一直都覺得佢地既硬幣好靚,忍唔住真係要影低佢!本來都留左幾個比自己做留念架,不過最後都係因為為食....駛晒 lol






真係全部都係畫上去架!好靚!









好舊既電話亭








我地住既hostel!


哈哈!勁懶,每次一入房既指定動作都係即刻訓落床,如非必要都唔開喼住.....


小小既廚房~


晚餐加第二日既早餐,本來諗住間hostel都冇乜人住,咪唔寫名囉,點知第二日就唔見左包腸!!!


哈哈!d小朋友好可愛~好似鴨仔~


古姆洛夫係一個好舒服既小鎮,真係好細,但佢係保留左中世紀既原貌,所以真係有少少脫離現實既感覺,而由於佢保留左中世紀既原貌,d地真係好唔平,拉住個喼真係好辛苦,簡直係用多3倍既力去拉,不過都值得既!

小插曲:我地打算搭火車離開古姆洛夫既時候,有個著住反光衣既伯伯黎指住我地,講左一堆我地聽唔明既野,之後指下個火車站,又做個打交叉既動作,再指出馬路,不停重覆〝bulls bulls bulls〞諗左一陣,終於明佢想同我地講既係,冇火車搭,要搭巴士,haha 好攪笑~又好感動,佢明知溝通唔到,但都好努力指引我地去返岩既地方,旅途上最感動既莫過於遇到熱心幫忙既陌生人 :)

沒有留言:

張貼留言