2013年4月10日 星期三

奧地利(1):音樂之都-維也納


哈哈!自己都不禁問:點解我又係攤係度?!


出去搵食!


早餐係吉列豬扒!原來吉列豬扒係黎自奧地利既傳統食物,唔講真係唔知!


係維也納周圍都見到既人-莫札特!(怎麼我眼內人人像你...人人是你....)


音樂之鐘-維也納叫得做音樂之都,當然咩都要同音樂有關!依個鐘每逢整點都會報時,每次都會出一個公仔~到12點就會出齊喇!


唔好睇佢咁新淨,原來都有100年歷史!


哈哈!點解d薑要咁珍而重之包起既?好得意~


雖然已經見到好多馬車,但都總係忍唔住每次都要影!






聖史提芬教堂-繼德國科隆大教堂後,世界第二高既哥德式教堂!都有800幾年歷史架!




真係好壯觀!



為食鬼又要食野!唔好食既fish and chips...............




依舊麈究竟係咩黎....?(藝術既野....我識條x咩....)



去到邊都最鐘意行人地既market!通常都會有意外發現!



好靚既海鮮!


好靚既生果!



奇怪既當地食物


奇怪既當地食物2


行經一檔奇怪既當地食物時,有個老闆話要請我地食依粒野,好開心地一人拎左一粒~一咬落去,媽~~~~好騷呀!!!!!!真係忍唔住要掉頭同老闆講唔好食!!!佢話係羊,我都唔食羊既!!!!!!!!依個故事教訓我為食都要問清楚食既係咩先放落口!(記得友人係覺得ok架!所以應該只係我唔食羊既問題)


維也納國家歌劇院






行到攰,TEA一TEA是常識吧?


沒有留言:

張貼留言