2014年12月6日 星期六

清邁(2):嬉山又嬉水一天團

依日我地參加左個一日團,所以一大清早就起身出發!!


第一站係睇花睇蝴蝶~都幾悶.....








不過d蝴蝶係幾靚既~



終於行完,可以開始我地一日既刺激之旅!!!


我地都係以依架篤篤車代步架喇~


第一項活動就係高卡車!!!不過其實唔係依架~哈哈,依架要黎影相架咋~



依架先係我地揸既高卡車~出發!!


去到河邊見到對面既大象村落,大家都忍唔住要停低影相~







揸高卡車上到山之後,就係時候要裝備好!!由山上飛返落黎!




依隻貓貓好痴人,佢只有一隻眼,工作人員話發現佢既時候,佢成身都受傷,於是帶佢返黎照顧佢,可能因為咁佢一直都好痴人,真係好可愛(心心眼)


玩完貓,就係時候去飛喇!



開頭踏出去果下都幾驚,但飛左出去之後就覺得好好玩喇!!


飛到落去之後,首先要祭五臟廟,但要過對面河食午餐


過對面河既工具就係依個牢籠,哈哈~都幾有趣




我開頭仲以為午餐只係好簡單既三文治,估唔到有用香蕉葉包住既炒貴刁,仲有新鮮菠蘿,真係好驚喜!!






食完午餐就玩水喇!!可惜冇得影相,只得一張官方相,唯有用文字紀錄啦,首先我地上左依隻艇仔玩激流,老實說,激流唔算好激,不過途中竟然見到隻象bb係河中玩水,團友問船家係咪佢地訓練d象係度表演,佢地話,唔係呀~依隻係bb,佢只係自己係度玩水,太可愛喇!!!!!

玩完激流就上左架竹划,開頭覺得有d悶,但唔知點解,唔知個船家用咩技術,突然個竹划成架向下沈,嚇到我地個個大叫,船家就哈哈大笑,到d水浸到我地心口,佢終於放過我地,因為已經差唔多到終點了

上左岸都開始收拾細軟打道回府,上山下海玩左一日其實都好攰,回程既時候仲比我地見到彩虹,感覺依一日真係好完美~





沒有留言:

張貼留言