2013年5月2日 星期四

法國(2):時間停留了的亞維儂

離開尼斯之後,就去亞維儂,一個位於普羅旺斯既城市,今次我地都係做沙發客!希望今次依個乾淨d啦!


過左依度城門,就係亞維儂舊城區喇!



不過我地約左屋主係火車站等,等既期間又影下相~去到擺低行李休息左一晚先出去玩!(稍後再講佢屋企係點~)



教皇宮-好大既一座古老宮殿,係歐洲最大最重要既哥德式建築(維基話係喎~)以前仲曾經係天主教教廷所在地,因為當其時梵諦岡正經歷政治動盪,所以教宗就搬黎依度,大大話話都住過7位教宗架!









天氣也好得太過份了吧?



依度實在太舒服,藍藍的天,聽著下面街頭藝人既手風琴表演,享受著熾熱的陽光,同時又有微風輕吹,時光可以停留嗎?













聖貝內澤橋-得一半既橋,亦係依度既地標,以前係有成條架!不過經過多次洪水既洗禮,就得返咁多嚕~











真係好有氣勢既一座皇宮!



依座於古城牆內既舊城,時間都彷彿停留在古時!






見唔見到遠處既城堡?就係今日去既教皇宮!



而我影相既地方正正係屋主既屋頂!!!




”屋企”露台望落去既街景~



露台都望到皇宮!



haha!屋企隻貓!佢叫chuck norris!痴人到喊!好得意~



露台望出去既日落..真係好靚.........特別係個皇宮既剪影!



休息下,訓醒再去馬賽!



1 則留言:

  1. 您影嘀豪漂亮啦,可嘻廣東哇唔好懂也。還是謝謝啦。

    回覆刪除